Kundeservice

Ofte stilte spørsmål:

Korleis jobbar vi:

Starten på ein fotograferingsjobb er litt ulik på grunnskule og vidaregåande skule. For grunnskulane får vi opplyst namn på elev og telefonnummer til føresette av skulen. For vidaregåande er det elevane som noterar ned telefonnummer til føresette, eller eige telefonnummer om dei er over 18 år, under fotograferinga. Til dette telefonnummeret blir det sendt ut ein SMS med link til bestilling. Her svarar ein ja eller nei på dei ulike produkta, før ein registrerar kontaktinformasjon og stadfestar at bestillar er over 18 år. På bakgrunn av desse tilbakemeldingane sender vi ut bilete og årbok til dei som ynskjer det saman med faktura for produkta.

Fått bilete men årbok manglar:

Katalogen skal designast, redaksjonelt innhald frå ulike personar på skulen skal skrivast, og skulen har den inn til minst tre korrekturar før den blir sendt til trykkeriet. Dermed tar det litt tid før den er klar.

Bestillinga mi har blitt delt i to sendingar:

Det er veldig ulik produksjonstid på portrett og gruppebilete i forhold til katalogen, så difor er ikkje det mogleg å få sendt det samla og det blir delt i to ordrar. Bileta blir produsert lokalt få dagar etter at SMS er sendt ut. Katalogen derimot skal designast, redaksjonelt innhald frå ulike personar på skulen skal skrivast, og skulen har den inn til tre korrekturar før den blir sendt til trykkeriet. Når den er klar der sender trykkeriet direkte til dei som har bestilt. Leveringstida er i gjennomsnitt 4 – 8 veker, men er avhengig av kor lang tid det tar før vi får svar på korrekturane vi sender ut til skulane. Kortid vi får redaksjonelt stoff frå skular og elevar er òg avgjerande for leveringstida.

Ynskjer å returnere bilete eller årbok:

Vi har full returrett på alle bilete levert på fotopapir og årbok. Det er ikkje returrett på digitale filer. Du finn informasjon om retur på baksida av fakturaen. Der er det og eit returtrykk som du kan klippe ut og lime på konvolutten. Der står adressa vår og porto er betalt. Returfristen er lik forfallsdatoen på fakturaen.

Har fått purring frå Visma men har ikkje orginalfaktura:

Kontakt oss på e-post post@reedfoto.no så sender vi deg gjerne kopi av orginalfaktura

Utsette forfall på faktura:

Har du problem med å betale på forfallsdato? Send oss ein e-post til post@reedfoto.no så utvidar vi fristen nokre dagar for deg.


Kontakt oss

Ring oss

Telefon +47 57 86 83 33  (09 - 14)